Dags för Phoenix dop...

Hej!
 
Idag har jag fått kliva upp extra tiden för att bege oss ner till min syster. Då hennes minsting Phoenix ska döpas under dagen. Det ska bli super roligt att träffa alla igen, men jag vet också att det kommer ta på krafterna att vara bland mycket folk. Så jag ska försöka sova en stund i bilen både på vägen dit och hem. Jag måste erkänn att jag känner mig taggad trots att kroppen bråkar. Får hålla tummarna att dagen rullar på nu! Hoppas ni också får en fin dag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Vilken sötnos :D

Svar: ja han är en riktigt goding:) Han sov under hela dopet och fikat=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-24 @ 18:10:52
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0