Det mysiga regnet ställer till det...

Hej på er!
 
Natten var lång med all värk i kroppen som kommer när vädret skiftar. Solen sken större delen av dagen igår, men lagom när jag skulle gå ut och bädda ner mig i min säng börja det ösregna. Det behövdes visserligen för naturen och bilen som nu är som nytvättad. Så lilla jag fick bita ihop och njuta av de smattrande regn som föll ner över plåttaket. Jag lyckades dessutom att somna till slut med hjälp av lite slötittande på youtube. Jag fick iallafall lite sömn för att klara dagen.
 
Jag är väldigt smärtpåverkad och stel så jag har egentligen bara tänkt städa morfars hylla och sen bara ta det lugnt resten av dagen. Ett försöka till att ladda batterierna inför morgondagens hemresa till stan som jag allra helst hade skippat. Men jag har möte i veckan så måste tyvärr hem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0