Färglägger lite innan hemresan...

Tjo!
 
Nu när jag var här ute på ön så har jag passat på att färglägga en bild jag fick av min farmor för typ ett årsen. Det är en flicka som troligen förtrollas för att få allt att blomma ut. Det är iallafall min tolkning av bilden och eftersom jag älskar naturen så passar denna teckningen mig väl. Jag använder enbart ett 48 pack färgpennor från Panduro hobbys egna sortiment och det är la inte dem bästa pennorna. Men här ute på ön räcker dem gott och väl till att färglägga lite då och då med.
 
Nu ska jag packa ihop de sista innan hemfärden till stan och sen ska jag städa i ordning rummet lite så det ser fint ut till nästa gång jag kommer ut. Sen blir det en tuff bilresa till stan igen och det är något jag inte sett framemot. Då jag gärna hade stannat här längre. kramiz<3
 
Såhär långt kom jag denna veckan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra Nobre Art

Wow så fint! Älskar alla detaljer! :)

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-05 @ 13:19:29
URL: http://kandees.com
Jennifer Queen

Härligt att måla :)

Svar: Ja det är otroligt avkopplande. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-05 @ 15:37:05
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0