Jag kämpar på mot tröttheten...

Tjo!
 
Jag känner mig helt utslagen just nu och framför allt sömnig så jag skulle nog allra helst vilja sova. Men det är alldeles för fint väder för det, så jag ska försöka ta vara på värmen fram till i eftermiddag eller tills energin börjar tippa neråt. Men just nu ligger solen på alldeles för stark. Så jag bränner mig väldigt lätt därför får jag nog vänta tills det är lite mer skugga i trädgården igen. Jag försökte ju sitta ute i morse men den skuggan var inte långvarig tyvärr.
 
Senaste 8 veckorna har jag vart extremt trött/svag, så är nog inne i ett tufft ME-skov igen. Det förklarar ju varför jag känner mig så avtrubbad vissa dagar och har svårt att klara av enkla vardagssysslor på egenhand. Men jag försöker hålla humöret uppe och vi får hoppas att det vänder till det bättre snarast. kramiz<3
 
Hur är vädret hos er idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL BABUSTYLE - Here's my story

Vilken söt vovve!

Känner mig också helt avtrubbad många stunder det senaste. Har noll energi..

Svar: Tack så mkt=) Det är min brors tjejs. en jätte snäll och go hund.
Usch ja man orkar ju inte få så mycket gjort:( Får hoppas det bara är en kortvarig period. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-15 @ 12:28:26
URL: http://nouw.com/lilbabustyle
Åsa

Hej! Jag har precis för 5 minuter sen skapat ett konto. Jag har bloggat förut men har mått dåligt en period så jag har inte orkat. Men nu ska jag börja igen, min blogg kommer handla om mitt liv och även hälsa. Hälsa, att få må bra i vardagen är min största fokus i livet just nu. Jag mådde som dig för ca 2 månader sen. Jag hade kramper, var orklös, deppig och jag hade till och med panikattacker. Idag mår jag bra, är pigg, glad och min astma har blivit så himla mycket bättre ( den har varit brutal). Om du har lust så får du maila mig. Om du känner att du vill ha tips kan jag ge dig lite info. Hoppas du få en bra dag. Mvh
Åsa :)

2017-06-19 @ 13:39:26
URL: http://saranefjord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0