Mensvärk delux....

Hej på er!
 
Idag har jag så kraftiga mensvärk att jag knappt klarar av att sitta upp. Denna typ av värk är en av de svåraste smärtorna att hantera för mig. Då den oftast kommer plötsligt och väldigt intensivt. Det är tyvärr inte första gången jag får såhär ont vid blödningar/mens att jag nästan börjar krysta och att allt gungar för man är så yr. Jag hatar denna mensvärk varje gång det inträffar!
 
Min dag kommer spenderas i soffan tillsammans med en värmekudde på magen. Förhoppningsvis lugnar sig smärtorna så jag kan få lite sömn om inte får det bli serie tittande. Jag ska försöka låta bli att bryta ihop även om jag vet att det kommer bli svårt så fort jag blir själv. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch så jobbigt. Kram

2017-06-02 @ 16:04:01
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0