Min planer för midsommarafton...

Glad midsommar!
 
Ny dag är här och idag händer det inte mycket för min del. Vi ska nämligen inte fira midsommarafton i år mest för att de vart så mycket annat nu i Junimånad. Däremot kommer vi äta fin mat och bara umgås tillsammans. Jag hoppas på lite myskväll framför någon rolig film senare ikväll.
 
Kroppstatus: Fått lite feber senaste dygnet så känner mig lite slö i kroppen. Men magen/tarmarna har börjat återhämta sig allt mer och nu får vi hoppas det fortsätter i den riktningen. Jag har även lite nervsmärtor i armar och benen idag så kanske behöver ta morfinlikande i eftermiddag om dem ökar.  kramiz<3
 
Vad är era planer för dagen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0