Pyttesmå framsteg...

Hej!
 
Vet ni vad igår lyckades jag faktiskt äta lite fastföda utan större problem även om magen fortfarande strular. Det går sakta framåt och jag kommer fortsätta äta små mängder ofta nu. Så får vi hoppas det räcker för att få i mig tillräckligt med näring. Jag kommer naturligtvis lägga till vätskersättning varma dagar som denna. För jag vet hur dålig jag blir av att inte få i mig tillräckligt med näring, så lika bra att förebygga det i tid.
 
Jag fick dessutom komma ut en sväng igår. Något som var otroligt mysigt även om jag var rätt sliten på kvällen. Ni som följer mig vet ju hur mycket naturen betyder för mig. Jag invigde även min blåa keps som jag fått tag på. Då min ljusrosa keps med lisebergskaninen kändes lite pinsam att traska runt med i stan på sommaren. Det har vart extremt svårt att hitta en fin keps av någon anledning!  Jag tycker egentligen inte jag passar i keps, men jag måste använda den för att skydda mig från solen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0