10 veckor har gått...

Goddag!
 
Idag går jag in i vecka 10 av behandlingen på Isotretinoin och jag mår oväntat bra. Visserligen är jag mer trött om dagarna som gör att jag sover bort större delen av dygnet. Jag har dessutom fortfarande torr hy och torra läppar som gör ont, men att smörja in sig nu sker utan att jag tänker på det. Det har liksom blivit en del av min daglig rutin. Det rullar helt enkelt på!
 
Om en vecka ska jag på återbesök hos läkaren för att se om hon är nöjd med resultatet eller om vi ska höja dosen ytterligare för att få en ännu bättre effekt på de sista utslagen som forfarande blåsar upp. Jag kan forfarande inte förstå att jag snart är kvitt med alla hudutslag jag levt med sen jag var 9 år gammal. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0