Betygsätter biofilmen...

Godmorgon!
 
Gårdagens biobesök blev otroligt lyckat och jag tyckte filmen var en fin tolkning av den tecknade Skönheten och Odjuret. Många av låtarna som spelades i filmen kändes igen väl sen barndomen. För var det någon film jag och mina syskon såg på mycket när vi var hos farmor så var det just den.
 
Jag älskar hur dem fick med dem förtrollade inredningsprylarna för det var mitt största orosmoment när jag fick veta att biofilmen skulle släppas. Just att de skulle missa deras roller i filmen, men det fick dem med fint. Jag är därmed jätte nöjd medr filmen. kramiz<3
 
Betyg (1-5):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
freja lindsjö

den verkar så himla bra :)

Svar: Den var jätte bra, dock får man räkna med att det är en del låtar i den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-20 @ 11:51:59
URL: http://frejamarley.nu
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! (: Kraam!

2017-03-20 @ 17:50:07
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0