Dags för provtagning igen...

Tjo!
 
Kom precis hem från sjukhuset där jag lämnat månadsproverna för att se så kroppen fortfarande är tillräckligt stark för att få fortsätta behandlingen. Jag tycker för en gång skull att det gick det bra och jag mådde inte alls lika illa som jag brukar göra. Det var skönt att ha det överstökat för denna gång. Imorgon ska jag till läkaren för uppföljning om hur det egentligen går för mig och det känns lite pirrigt.
 
Nu ska jag spendera lite tid med min ena systerson innan han ska åka iväg till ön med mina föräldrar. Jag kommer därmed få lite egentid innan helgen då jag ska få besök. Det behövs nog lite avslappning och rensning av alla tankar jag haft senaste veckan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Hoppas det gick bra :D

Svar: Jodå provtagningen gick jätte bra och idag är läkarbesök. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-22 @ 18:00:09
URL: http://thequeenie.se
Anita

Fin bild :)

Svar: tack så mkt:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-23 @ 09:14:13
URL: http://siliiins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0