Tar nya tag i vardagsysslorna...

Goddag!
 
Idag mår jag faktiskt lite bättre mentalt och känner mig inte alls lika ledsen som igår. Det känns som denna dag kommer bli lättare att ta sig igenom och därmed kanske jag får något vettigt gjort. Min systerson åker hem ikväll så ska försöka umgås lite extra med honom innan dess.
 
Han brukar ju vilja hjälpa mig med de mesta, så jag tror inte det blir några problem att få honom göra rent sminkborstar tillsammans med mig. Därefter får det bli soffhäng framför någon mysig film för jag har rätt svåra smärtor just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Kul med lite sällskap :)

Svar: Ja, jag älskar att ha barnen här då och då. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-29 @ 20:46:17
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
The Queenie

Hoppas du får en fin dag :D <3

Svar: Tack, hoppas du också får en super fin dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-30 @ 09:52:27
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0