Kämpig nattsömn...

Hej på er!
 
Natten tills idag var otroligt jobbigt då nervsmärtorna i benen blev allt värre. Dum som jag var tog jag inte smärtstillande vid första tecken på att det var påväg redan under dagen igår. För när det väl hunnit bli såpass kraftiga smärtor är det svårt att dämpa dem. Så idag är tanken att försöka ta en tablett ikväll så jag får en bra sömn kommande natt. Jag kommer behöva den extra energin imorgon för att orka duscha håret.
 
Nu tänkter jag sätta på en film och försöka måla en stund. Jag vill helst göra klart alla löven idag, men vi får se hur mycket jag orkar innan det är dags att vila middag för min del. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas du får din sömn inatt 💖

Svar: Vi får hoppas det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-01 @ 14:59:11
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Therese

Jag sov också riktigt dåligt inatt :(

Svar: Det är inte magsjuka jag åkt på :( kram

Svar: jobbigt=( många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-02 @ 13:45:20
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0