Spännande dag...

Tjo!
 
Ny dag är här och idag är jag fruktansvärt nervös för jag ska träffa min brorson för första gången sedan han föddes i December. Det är fortfarande overkligt att min lillebror nu mera är pappa. Han är en fin sådan och jag älskar att se honom så lycklig i den rollen.
 
En annan sak jag är nervös för är hur katten kommer reagera på att ha en bebis i huset igen för sist hon träffa bebis för något årsen blev hon helt tokig. Det såg ut som hon skulle hoppa på bebisen. Visserligen var hon bara en kattunge då och nu har hon ju faktiskt själv vart kattmamma även om den ungen dog i en tragisk olycka. Jag hoppas verkligen det kommer fungera bättre denna gång. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Mysigt med bebisar :)

Svar: aa dem är ju det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-12 @ 07:29:11
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0