Tillbaka på ön igen...

God förmiddag!
 
Jag har konstig nog redan vart vaken några timmar trots den dåliga natt sömnen. Jag ville verkligen följa med ut till ön denna helgen för att vila upp mig inför kommande veckan. Så det var bara att ta sig upp ur sängen klockan 7 imorse när pappa kom hem från jobbet.
 
Jag mår ju som bäst av att vara här på ön där jag kan få lugn och ro på ett helt annat sätt än i stan och förhoppningsvis ger det mig lite ny positivenergi i kampen. Nu ska jag bädda ner mig och sova några timmar för att orka med kvällen framför tv. kramiz<3
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så mysigt, hoppas du får en skön och avkopplande helg. Kram

Svar: Jag trivs bra på landet. Ha en super fin helg nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-31 @ 11:32:52
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0