Vilar upp mig...

Hej!
 
Min kompisträff igår blev otroligt lyckad även om kroppen strejka rätt bra när vi gick i affärer. Men det var absolut värt all smärta för är det nått jag lever på länge så är det mina kompisträffar och utflykter. Det är mina guldstunder i livet helt enkelt.
 
Idag blir det en lugnare dag för mig och tankern är att sitta och måla i min andra målarbok med naturtema fram tills jag ska vila en stund. Sen ska jag försöka ta smärtstillande i tid ikväll så jag får en bättre sömn kommande natt. Jag behöver minst en bra natt för att återhämta mig nu för annars lär ME-kraschen bli långvarig och det vill jag inte. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul att höra att du hade en bra stund på kompisträffen, trots smärtan. Det är jobbigt när smärtan ligger på, men ibland behöver man de där stunderna och då får man stå ut lite extra. Men då har man ett minne sen, så det är värt det! :)

Svar: Precis sen får man så mycket ljus i kampen när man har roligt trots bakslagen efter. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-05 @ 20:08:36
URL: http://nouw.com/lilbabustyle
Therese

Veckans blogg tävlingen är avslutad och två vinnare är dragna då intresset var så stort :)
Kolla gärna in om du var en av dom :) Om inte så kommer där upp en ny Veckans blogg tävling imorgon :)

Svar: Ska genast in och kolla. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-05 @ 20:55:33
URL: http://theresequeen.com
Sandora

Guh va skönt att ändå kunna hitta det positiva när det är så eländigt! :D

Svar: Ja, det är en jätte viktig bit för mig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-07 @ 13:02:20
URL: http://sandoras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0