Behandlingsvecka 17 avklarad...

Tjo!
 
Idag har jag gått på behandlingen i 17 veckor och nu är det verkligen inte långt kvar innan jag är klar för den här gången. Jag mår relativt okej även om smärtorna kommer i vågor och vissa dagar känner jag mig helt utpumpad på energi. Att vara kronisk sjuk och gå på en behandling som påverkar kroppen såpass mycket som Isotretinoin gör är ingen höjdare.
 
Det jag dock tycker är jobbigast denna veckan är att jag är rädd för att utslagen ska komma tillbaka efter avslutad kur. Det är min största oro just nu kan man säga. Jag vet inte om jag skulle palla upprepa denna behandling en gång till. Vi får helt enkelt hålla tummarna att utslagen är borta för alltid! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Yes, vi håller tummarna att utslagen är bort för gott. Kram

2017-05-04 @ 14:44:48
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Mirre - Sweetwords

Hoppas vi att detta ska vara sista behandlingen då =D

Svar: Ja hoppas<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-04 @ 15:04:20
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0