Detta var vändpunkten!

Goddag!
 
Min kropp är helt utpumpad på energi idag och det blir inte bättre av att bröstkorgen värker. Men jag kämpar på för att klara av att ta vara på solens varma strålar som vi just nu har. Igår lyckades jag läsa ut en bok för första gången på länge.
 
Jag lova ju er att berätta vad som fick 24 april 2017 att gå från hysterisk panik till total lycka. Den enkla förklaringen är att min systerson prins Phoenix föddes på samma dag som min systerson Quintin upptäcktes död i magen 2013. En dag som alltid kommer blandas med sorg och glädje från och med nu. Men jag är lycklig över att prins P trots sin tuffa start kämpar på! Jag är nu moster till 6st fantastiska knattar som jag lär finnas där för så gott det går. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mirre - Sweetwords

Men oh så fint det blev av det hela och fint av dig att vända det till det också <3

Svar: Ja, det tog ett tag innan man hann smälta att han faktiskt kom på just den dagen. Men det var behövligt annars hade jag nog fortsatt gråtit i timmar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-05 @ 19:41:32
URL: http://sweetwords.se
Ida

Förstår att de är blandade känslor :/

Svar: Underbara du<3 Hoppas du får en fin vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-08 @ 15:43:41
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0