Nya äventyr på gång...

Hej på er!
 
Igår eftermiddag efter jag hade duschat håret passa jag på att ta med pojken ut till lekplatsen. Dels för att håret skulle få torka i vinden, men också för jag ville ta vara på den underbara dagen med solsken. Han lekte fullt ut och fick till och med en liten kompis som också ville leka café med honom. Jag själv satt på bänken och planera denna dag.
 
Jag och Ezaiaz ska nämligen till bondgården som vårat bostadsområde äger. Den ligger relativt nära och är otroligt mysigt ställe. När jag var barn hade dem dagkollo på sommarlovet och det älska jag. Därmed ligger den bondgården varmt om hjärtat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0