5 stycken snabbfakta om mig...

Goddag!
 
Det var ett tag sen jag la upp lite roligare inlägg här på bloggen. Därför har jag idag tänkt berätta fem saker ni kanske inte vet om mig. Glöm inte att ni gärna får tipsa om olika listor man kan göra eller om det är något speciellt ni vill veta mer om mig. kramiz<3
 
 
1. Jag känner mig forfarande otrygg ute och när jag är hemma själv trots att det gått över 10 år sen sista attacken av hot pga mobbning som gått över styr. Men det går framåt!
 

2. De flesta som ser mig ute med syskonbarnen tror att dem är mina dvs att det är jag som är mamman. Men jag är bara en väldigt kärleksfull Moster/faster.
 
 
3. Jag läser gärna serietidningar som Bamse eller Hälge. Tycker det är både mysigt och avkopplande, framförallt när man känner sig lite febrig.
 
 
4. Jag måste klippa naglarna varannan vecka för att undvika att riva sönder mig i sömnen.
 
 
5. Är beroende av Cloetta-Kexchoklad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0