Återhämtningen går sakta...

Hej!
 
Jag känner mig riktigt matt i kroppen och då även talet är påverkat blir det att försöka sova/vila så mycket som det bara går idag. Jag vet att kroppen är i en svår period nu, så varje gång jag anstränger mig ger bakslag. Men samtidigt ångrar jag inte de få stunder jag lyckas ta mig utanför ytterdörren. Nu ska jag försöka få i mig lite frukt sen bädda ner mig igen. Om jag har tur kanske jag orkar se en hel film ikväll. Vi får helt enkelt se hur jag mår efter vilostunden. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsa-Stina

Veckans blogg är dragna, kika in och se om du vann! :)

2017-11-26 @ 10:20:11
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0