Återhämtningen har påbörjats...

Hej på er!
 
Det känns som min kroppen redan börjar återhämta sig efter min lilla resa i Tisdags. Jag tog morfinlikande och körde med TENS-apparaten igår kväll. Allt för att hålla nervsmärtorna nere så mycket som det bara går och det tycks fungerat kanon för jag har vart otroligt avslappnad i kroppen trots skakningarna.
 
Idag starta jag dagen med att vara hundvakt några timmar och därefter ska vi åka till minneslunden och tända ljus för morfar. I övrigt blir nog dagen relativ lugn skulle jag tro för jag vill undvika att överastränga mig den närmsta tiden nu. kramiz<3
 
Hoppas ni också får en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0