Dagarna tycks rulla på...

Tjo!
 
Efter en svår natt har ju nu lyckats ta mig upp ur sängen något stel och smärtpåverkad. Jag har dock lyckats få i mig en smörgås och ett glas mjölk. Så en bra start än så länge när det kommer till att få i mig näring. Det kommer nog svikta lite framåt eftermiddag när min dagliga ork börjar ta slut dvs ca 3 timmar efter jag kommit upp.
 
Min plan idag är att försöka förbereda morgondagens inlägg lite smått. Då det som vanligt blir besök av lilla E så vill jag helst undvika sitta vid datorn när han kommer. Jag har ju begränsat med energi därför väljer jag att lägga den lilla energi jag jag har på honom. kramiz<3
 
Hoppas ni får en fin Torsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2017-11-30 @ 13:33:22
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0