Dags för Pappa-Dotter dag!

Godmorgon!
 
Idag var det egentligen tänkt att ta det lugn men pappa tyckte det var bättre att ha våran dag idag istället för på Torsdag när vi behöver förbereda inför fredagens firande. Så idag blir det Bowling 30 min (mer orkar jag inte) och sen Lunch. Det ska bli jätte mysigt även om jag vet att pappa lär vinna stort då han tävla i bowling som ung. Men jag är ju van vid att förlora i det mesta jag spelar. Nu måste jag göra mig redo för att åka och så fort vi kommer hem ska jag sova för att återhämta mig. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, svider i hårbotten, lite seg i kroppen efter dålig natt. Glatt humör.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad mysigt :D

Svar: Vi hade det super mysigt:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-14 @ 19:42:27
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0