❤Du förblir min Idol❤

Till min Ängel där uppe<3

 

Åtta långa år har nu gått sen du lämna vår jord morfar. Du sa till mig "var inte rädd", men det är precis det jag är. Min egna kamp är som svårast just nu, men jag lovar att kämpa på så gott det går även om vissa dagar känns jobbiga.

 

Jag är så tacksam över allt du hann lära mig innan du tog ditt sista andetag. Bland annat att man aldrig ska sluta kämpa för det man tror på och att man alltid ska lyssna på sitt hjärta. Saknar dig nått enormt och önska inget annat än att få tillbaka dig. Men när tiden är inne vet jag att du tar emot mig med öppna armar där uppe i evighetens land. Jag älskar dig Morfar! kramiz<3

 

Du ger mig styrka när jag är svag.

Du torkar mina tårar när jag är ledsen.

Du ler när jag skrattar.

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Jennifer

kram <3

Svar: <3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-22 @ 14:18:01
URL: http://missjennifer.se
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-22 @ 15:49:18
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0