En överanskande 25-årspresent...

Hej på er!
 
För ett par dagar sen kom min mormor förbi lite snabbt för att lämna min sena födelsedagspresent från henne och mina morbröder. När jag väl tog emot presenten tyckte jag den kändes lite väl lätt. Men jag hade ingen aning om att det skulle ligga 2 biljetter till Christmas Night i början av december i paketet. Lyckan blev total när jag insåg vad det var för nått jag hade fått!
 
Det var länge sen jag log så stort samtidigt som jag genast blev lite smått nervös. Det är nämligen första inomhus konserten jag kommer gå på. Jag vet inte ens vart man ska gå in till sittplatserna eller vart toaletterna ligger. Men jag är taggad och hoppas innerligt att jag håller mig infektionsfri nu. Jag är enormt tacksam och lycklig! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vilken underbar present :D

Svar: Det var de verkligen:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-10 @ 17:56:50
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0