Firandet gick...

Goddag!
 
Kan lova er att det var verkligen fullt ös igår med att ha 7 barn under samma tak och oftast i samma rum. Det var rätt kaos i perioder samtidigt som jag njöt av att få träffa alla syskonbarnen igen. E vart nog lite chockad över att få träffa så många kusiner på en och samma gång.
 
Men jag var rätt slut igår kväll när alla hade åkt hem. Det lär nog ta dagar för mig att återhämta mig då jag idag känner mig utslagen. Jag orkar knappt ta ett ordentligt andetag för jag är så trött/matt i kroppen. De första dagarna nu kommer bli kämpiga att ta sig igenom. kramiz<3 
 
 Pocahontaz-Melody Träffar E för första gången:
Laktosfri gräddtårta med jordgubbar:
Jag och Phoenix gosar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsa-Stina

Veckans blogg är dragna, kika in och se om du vann! :)

2017-11-19 @ 10:10:55
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0