Fullt ös denna fredag...

Hej på er!
 
Då var det fredag igen och idag ska vi fira lilla E. Det är nämligen min pappas sista ledig veckan för i år. Därför får det bli kalas en månad för tidigt för brorsonen som fyller 1 i december. Han vill ju inte missa lilla E första födelsedagsfirande.
 
Min syster och alla hennes barn dyker nog också upp. Så det lär nog bli fullt ös här hemma och kusinerna ska äntligen få träffa varann. Hoppas min kropp inte lär krascha allt för mycket efter firandet. Min helg blir nog rätt lugn för att kunna återhämta mig. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Ja äntligen fredag OCH helg :D

2017-11-18 @ 00:38:18
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0