Göteborgs resan avklarad!

Tjo!
 
Idag kan jag lugn säga att det är dagen efter roligheter. Min kropp är helt utslagen efter gårdagens äventyr på Universeum. Vi hade otroligt roligt och jag önska verkligen jag hade haft mer ork så vi kunde gått en sväng på Liseberg med. Men just nu är kroppen väldigt påverkad av kylan, vilket gör att mina höfter och knän gärna strejkar.
 
Tösen var jätte taggad på tåget ner och väl framme sprang hon nyfiket och titta på alla djuren och framförallt Sjöhästarna som är lite av ett sagodjur för henne. Det var en del folk/turister där, så det tog endel energi för mig att hålla reda på henne bland alla barn.
 
Hon gick bland annat balansgång, red mekanisk häst i galopp i upptäckar rummen och vi klappa en stor Kackerlacka som kändes lite som en oslipad träplanka. Den var inte alls så skrämmande som man trodde den skulle vara. Ännu en lyckad resa helt enkelt! Kramiz<3
 
ber om ursäkt för halvdålig kvalite på bilderna men för djuren skull fota jag utan blixt, vilket gör att kameran inte hittar fokus!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0