Ja, denna dag blev ju sådär...

Hej!
 
Haft ännu en jobbig natt med värk dock inte bara magsmärtor denna gång utan även svåra nervssmärtor. Så idag får det bli morfinliknande och TENS-apparaten. Jag hoppas på så sätt få ner smärtorna något inför nästa natt. Min sömn är ju otroligt viktig för att jag ska orka med vardagliga saker som att få mig näring.
 
Nu ska jag öva lite på en låt som ska sjungas inför morfars årsdag sen ska jag bädda ner mig för vilostund. Därefter får jag ta allt som det kommer för jag lär nog bli rätt matt/slö i kroppen av medicinen och TENS-apparaten. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas denna natten blir bättre <3

Svar: hoppas<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-08 @ 15:46:47
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0