Mina planer för vecka 46...

Hej på er!
 
Då var ännu en ny vecka här och denna kommer bli kämpig. Det är mycket som ska göras samtidigt är det denna veckan som förhoppningsvis lär bli den bästa på länge. Det är massa roligheter på schemat som jag sett framemot i flera veckor. Men jag vet att allt det roliga kommer ge bakslag där kroppen inte alls kommer vilja samarbeta. Så måste verkligen få till minst 1h timmes sovstund på eftermiddagen varje dag. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på för roligt i veckan?
 
 
Måndag:
♥Svara på mejl♥
♥Köpa presenter till E♥
 
Tisdag:
Duscha håret♥
♥Vilodag♥
 
Onsdag:
V.I.P-träff
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
♥Pappa dag (utflykt)♥
 
Fredag:
Min brorson E ska firas i förväg
 
Lördag:
Duscha
♥Evt. Kompisbesök♥
Tens-apparaten igång
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Planera kommande vecka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0