Stora och små uppdrag för dagen....

Tjo där!
 
Mina planer idag är framförallt att förbereda inför veckan som kommer. Men också försöka orka duscha håret om jag nu klarar det. Jag blir ju svimfärdig efter duschen så brukar behöva sova ett par timmar direkt efteråt. Dock glad över att jag har en duschpall som förhindrar att jag faktiskt ramlar ihop i duschen. Senare i eftermiddag behöver jag även fylla på dosettlådan annars blir det nog en rätt lugn dag skulle jag tro. kramiz<3
 
Kroppstatus:
Jag Känner mig forfarande matt och vimsig. Hjärtrusning som inte ritkigt klingar av. Smärtorna håller sig än så länge i schack efter gårdagens TENS.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0