Svimfärdig och snömys...

Tjo!
 
Min kropp är fortfarande helt kraschad, men förhoppningvis klarar jag mig från att trilla ihop. För det var rätt läskigt att knappt kunna sitta upp som igår, då kroppen var såpass utslagen och hängig att jag knappt visste mitt namn. Dessutom gick hjärtat på högvarv även i viloläge, vilket troligen gjorde saken ännu värre.
 
  Jag kommer naturligtvis ta det lugn idag även om snön ute lockar lite. Men jag bör hålla mig inomhus idag för kroppen skull. Får försöka njuta av första snön genom fönstret istället eller på altan en kortare stund. Funderar på att sätta på någon mysig film. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsa-Stina

Hej! En ny omgång av veckans blogg är igång, va gärna med! :)

2017-11-20 @ 08:07:35
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0