Tar tag i dagen trots svår natt...

Goddag!
 
Inatt drömde jag konstiga drömmar om vårt landställe och när jag väl vakna hade jag magsmärtor som känns som mild mensvärk. Smärtorna i magen har kommit och gått nu ett par dagar så jag hoppas på nått sätt att det är mensen som är på ingång annars kommer oro för att det kan vara något helt annat. Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig närmsta de dagarna.
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att få håret rent och samtidigt prova det nya schampot på de områden jag har eksem på och se om det kanske hjälper mig bli kvitt med såren i hårbotten efter ett par omgångar. Jag är jätte less på att vara så öm i hårbotten och sen blöda varje gång jag borstar håret. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0