Dags att ladda batterierna på nytt...

Hej!
 
Vad jag känner mig sliten efter förkylningen så det är nästan tur att jag ska åka till ön senare ikväll. Jag behöver verkligen få komma ut dit och bara få vila upp mig. För nästa vecka behöver jag ta tag i lite viktiga samtal igen. Mina planer i helgen blir därmed lugna och tanken är att försöka sitta ute små stunder om vädret tillåter. Men innan vi åker ut blir det att umgås med min älskade brorson. kramiz<3
 
Hoppas ni får en trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag har med en förkylning som precis börjar ge med sig. Hoppas du har en bra helg :) <3

Svar: Så skönt att den börjar klinga av. Hoppas du också har en fin helg. många kramiz <3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-14 @ 13:58:50
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0