Firande och besök hos optikern igen...

Goddag!
 
Igår när mamma ändå fira sin födelsedag passa vi även på att fira mig. Då det vart fullt upp sen i somras när min födelsedag var. Det är så roligt att träffa alla igen, men shit vad trött jag blir i huvudet av att vara bland massa folk samtidigt. Det är ju på nått sätt tur att det inte sker så ofta.
 
Idag ska jag åka till optikern för att prata med henne om hur vi ska gå vidare med högeröga. Risken finns att det kommer blandas in en ögonläkare om dem inte kan se orsaken pga glasögonen. Vi får hålla tummarna för det bästa. När jag väl är i stan är tanken att även träffa min bästis en stund och bara få prata av oss lite. Kramiz<3
 
Kortet jag gav mamma:
 
Chokladmuffins som vi baka igår när jag kom upp:
 
Tårtan pappa lyckades få tag på:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0