Gårdagen var underbar...

Goddag!
 
Min kväll igår var fantastisk och jag är super glad över att jag till sist kom iväg trots kroppen.  För är det något som får mig kämpa så är det mina vänner och familj. Det ger mig sådan livskraft i kampen! Jag har visserligen ett litet bakslag idag och kommer troligen ha det ett par dagar nu. Men det var värt de för att få ha en mysig kväll med gänget. Det enda uppdrag jag har idag är att beställa nytt skal/fodral till mobilen. I övrigt blir det nog mest sängläge. kramiz<3
 
Vad naturen är vacker även på hösten:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lindansarmama

Låter härligt 🌸

2017-10-19 @ 16:04:07
URL: http://Nouw.com/lindansarmama


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0