Jag hade rätt...

Goddag!
 
Igår kväll kom blödningarna precis som jag misstänkte. Tänk att jag känner min kropp såpass väl att jag kan känna av vad som är på gång. Detta gjorde att jag redan igår kunde sätta in antiinflammatorisk/smärtlindring och järntabletter. Därmed lyckades förhoppningsvis förebygga extrema smärtor som får mig att bryta ihop.
 
Min plan för dagen är att bara ta det lugnt och eventuellt förbereda ett inlägg tills imorgon. Då fredagar framöver lär vara en speciell dag. Min älskade brorson kommer nämligen hit och då vill jag såklart slippa ligga vid datorn och bara vara med lillen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Usch vad jobbigt att ha det så besvärligt med mensen. Har du endometrios?

Svar: Genomgick Titthålsoperation för några år sen och där kunde dem inte se några som helst tecken på Endometrios. Däremot har jag kramper där nere som kan vara anledningen till att jag får så ont. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-07 @ 10:48:13
Maria

Oki vad skönt att du inte har det iaf, men jobbigt att ha det så besvärligt, du har ju nog med annat.

Svar: Precis, försöker ta en dag i taget. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-07 @ 15:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0