Låter kroppen få återhämta sig...

Tjo!
 
Idag känner jag mig extremt sömning och det förvånar mig inte om jag lär ligga nerbäddad i sängen större delen av dagen. Allt för att låta kroppen få återhämta sig efter veckans alla roligheter. Senare ikväll har jag även tänkt köra med TENS-apparaten en stund och har jag tur dämpar det även smärtorna i benen lite. Jag har nämligen galet ont i benen så har jätte svårt att stå och gå utan stöd efter mitt äventyr i onsdags. Det blir därmed en lugn helg för lilla mig och så får jag ta nya tag kommande vecka istället. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vila är bra, hoppas du snart känner dig bättre. Kram

Svar: Ja, framför allt när man pressat den för mkt under veckan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-21 @ 17:21:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0