Mina planer denna vecka...

Goddag!
 
Natten tills idag var den tuffaste på länge helt klart. Jag bröt ihop totalt och grät i floder tills det inte längre fanns några tårar kvar inom mig. Denna vecka kommer bli lite kämpig då det är en specialldag på Lördag. Men jag ska ändå göra mitt bästa för att få denna veckan så bra som möjligt. Såhär kommer min vecka se ut om allt går vägen. Ska ni hitta på nått kul i veckan? kramiz<3
 
Måndag:
♥Åka till köpcentret och inhandla det som saknas hemma♥
 
Tisdag:
♥Vilodag♥
 
Onsdag:
Ringa viktiga vårdsamtal
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
Duscha håret
♥Vila upp mig♥
 
Fredag:
Min brorson E kommer hit
♥På kvällen/natten är det 100% vaken live som gäller♥
Tens-apparaten igång
 
Lördag:
Min ängel till ME-syster fyller år
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Planera kommande vecka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Ser ut som en bra vecka :D

Svar: Ja jag hoppas veckan blir bra:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-23 @ 18:58:24
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0