Snabbt Boktips...

Hej!
 
Monster av Joakim Lundell, Leif Eriksson och Martin Svensson
I denna Självbiografi av Joakim lundell får man en inblick i hur Joakim Lundell´s uppväxt såg ut ur hans perspektiv. Och hur han sedan kämpar sig igenom perioden som "Jockiboi"  för att slutligen få följa vägen till där han är idag.
 
Egna ord om boken:
 Jag hade inte jätte koll på joakim´s bakgrund och framförallt inte jockiboi-tiden, då jag börja följa han ganska sent. Men efter att ha läst boken har jag fått en helt annan bild av honom. Jag kan tänka mig att han inspirerar många unga som haft en liknande uppväxt till att aldrig sluta kämpa!  Ett stort plus är att kapitelen är bra uppdelade. Vilket underlättar läsandet enormt för någon som har lässvårigheter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Tack för tipset. Kram

Svar: Hoppas du får en fin helg nu<3<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-20 @ 14:22:53
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0