Uppdrag efter energinivå...

Hej!
 
Första uppdraget för dagen var att duscha håret direkt. Då mitt hår tar några timmar att självtorka, så försöker jag alltid duscha direkt när jag kommit upp ur sängen. Sen är det även då jag har som mest energi sen går ju energinivån ner. Jag brukar därför göra mina dagliga uppdrag efter min energinivå helt enkelt. Nu när jag ätit ska jag fylla på dosettlådan inför kommande veckan. Därefter blir det sängläge fram tills nästa måltid. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag ska slänga i kokosolja i håret imorgon :D Så underbart är det :D tvättar det 1-2 ggr i veckan i samband med inpackningen :)

Svar: Jag har hört att kokosolja ska vara bra till mycket. Doftar det mycket kokos om dem? Jag har så svårt för den doften.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-23 @ 23:45:45
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0