Äntligen Helg...

Goddag!
 
Då har man precis vart på sjukhuset och lämnat nya prover. Det känns lite spännande och se hur lever och njurar mår nu en månad efter avslutad kur. Kroppen har så klart börjar återgå till det vanliga igen. Slemhinnorna börjar komma igång efter vart torra och huden har börjat läka. Men har fått tillbaka lite av hudutslagen tyvärr, så vi får se hur det blir framöver. Skulle höra av mig till läkaren igen om det skulle bli sämre annars är det bara hålla tummarna.
 
Den här veckan har vart väldigt tuff men också otroligt rolig. Som tur är det sällan veckorna är så fullbokade som denna vart. Anstränger jag mig mer lär jag ramla ihop för hjärtat går redan på högvarv. Nu blir det viloläge för mig resten veckan så jag får återhämta mig i lugn och ro! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-15 @ 13:44:10
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0