Blir en lugn vecka för kroppen skull...

Tjo!
 
I söndags bröt den envisa förkylningen ut ordentligt och troligen satte det sig även på magen. Så har vart extremt kämpigt att behålla näringen som jag försökt få i mig senaste dygnen. Det börjar visserligen sakta gå åt rätt håll nu. Vi får hoppas det fortsätter åt det hållet.
 
Dock känns det riktigt surt att jag åkte på detta denna veckan för jag hade sett framemot V.I.P träff imorgon. Men jag får vänta till nästa månad och hoppas kroppen är i bättre skick då. Nu ska jag bara ta det lugn och kanske öppna min present jag fått. kramiz<3
 
Vill också påminna er om att ställa era frågor HÄR inför kommande frågestund!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0