En underbar bloggare...

Tjo där!
 
Idag har jag tänkt presentera en av de bloggar jag nyligen upptäckt. Nämligen bloggen http://nouw.com/emmskan. Denna underbara kvinna skriver om sina tankar och om sin vardag med psykisk ohälsa. Dessutom dyker det även upp enkla men goda recept.
 
Det var länge sen jag läste en blogg med så djupa inlägg som berörde mig som läsare. Kanske för jag själv levt med nära anhöriga med psykisk ohälsa hela mitt liv. Jag tycker verkligen ni ska kolla in hennes blogg om ni inte redan gjort det och glöm inte lämna ett fint avtryck i form av en kommentar. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Detta gör mig riktigt glad att läsa och jag måste säga att jag har börjat läsa din blogg också, fastnade direkt då den är så verklig, man få insikt i en riktig vardag inte sådär som många andra som bara lägger ut det goda i livet eller klädtips. Du har en superbra blogg!

Svar: Det värmer i hjärtat<3 Precis livet är en berg och dalbana så varför visar många bara det goda. Jag älskar bloggar med djup. Livet är ju trots allt inte alltid perfekt.
Tack fina du. kramiz<3

♥JèÑnIèY♥

2017-09-24 @ 14:29:44
URL: http://nouw.com/emmskan
Jennifer

Tack för tipset :D

2017-09-24 @ 22:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0