Lång natt ska inte stoppa mig...

Hej!
 
Inatt kunde jag verkligen inte stänga av tankarna, så det tog långtid innan jag lyckades somna. Vilket så klart märks på kroppen idag. Det känns som någon kört över mig med en ångvält. Helt slut i kroppen och orkar knappt sitta uppe. Tyvärr kommer ju dessa trista nätter ibland. Jag får helt enkelt försöka göra mitt bästa nu på dagen. Sen kommer jag ju försöka sova middag och då hoppas jag få lite sömn.
 
I måndags kväll måla jag förresten klart ännu en bild i min älskade målarbok och jag är supernöjd. Färgtrycken man ska gå efter är inte alltid dem bästa. Därmed får man ibland chansa på färgerna utefter "facit" över bilder längstbak i boken. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0