Mensvärk från helvetet...

Tjo!
 
Igår morse vakna jag upp med starka magsmärtor och jag visste direkt vad som håller på att ske i kroppen. Mensen är på ingång och mycket riktigt kom den den senare under dagen. Förutom starka menssmärtor i magen så mår jag även illa och känner mig svimfärdig.
 
Jag blir såhär dålig varannan mensperiod ungefär och då gör de alltid ont på högersida. Sen tror jag inte cystorna/blåsorna på äggstockarna gör det lättare utan snarare tvärtom dem ställer till de ännu mer för mig. Men det är bara till att bita ihop och försöka andas sig igenom de värsta stunderna. kramiz<3
 
Wahlgren och Wistam´s podd är vad jag lyssnar på dessa dagar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch så jobbigt ❤

2017-09-13 @ 13:59:06
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0