Rehabbesök två dagar i rad...

Hej!
 
Igår var arbetsterapeuten här på hembesök och byte ut min gamla duschpall till en helt ny. Det var på tiden för den gamla var rätt äcklig och ostabil mot slutet. Idag är det istället min tur att åka till rehab för att prova ut nya handledsskenor då även dem börjar bli så pass slitna att de lossnar medans jag sover. Måste säga att det känns otroligt skönt att få dessa punkter på listan avklarade.
 
I övrigt känner jag mig rätt sliten just nu och troligen för jag är små febrig igen. Därför spenderar jag mesta delen av dygnet i sängen. Vilket min bröstkorgen egentligen inte alls tycker om. Men kroppen måste få sin vila annars riskerar jag bli ännu sämre och det vill jag inte. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas du mår bättre snart <3

Svar: Tack fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-28 @ 15:42:01
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0