Smått nervös inför mötet...

Goddag!
 
Jag tog mig precis upp ur sängen och det var inte lätt att dra sig upp. Men jag måste hålla mig uppe lite längre idag. Då jag ska iväg till stan för möte med barnmorskan. Innan jag åker ska jag försöka fräscha upp mig lite genom att duscha av mig. Jag hoppas innerligt att jag hinner vila minst en timme jag åker.
 
Det ska bli skönt att få prata med en barnmorska hur vi ska gå vidare med mina blödningar. Jag ska dock erkänna att jag är livrädd. Då jag provat olika preventivmedel som min kropp inte klarat av rent ut sagt kollapsat av. Så det finns ju inte jätte många alternativ kvar när det gäller att minska mensen tyvärr. Vi får se hur denna dag lär sluta antingen i glädje eller tårar om jag känner mig själv rätt. kramiz<3
 
Medicinförrådet är iallafall påfyllt nu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Man får vara rädd, men du ska se att det går bra <3

Svar: Aa jag får sån hjärtklappning när jag är rädd eller nervös. Gick inte jätte bra på mötet igår. Men får ta nya tag nästa vecka😊 Kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2017-09-27 @ 11:00:36
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0