Uppdrag: Synundersökning...

Goddag!
 
Ny dag är här och idag ska jag bege mig mot stan för att kolla synen igen. Måste erkänna att jag är lite smått nervös inför detta. Då jag verkligen avskyr när de ska kolla trycket i ögat. Får liksom panik av att sitta i stolen och få den där äckliga puffen rakt i ögat när man som minst anar det. Men jag måste göra det då det finns grönstarr på båda sidorna av släkten. Det ska dock bli skönt att få nya glasögon då dessa är solblekta och repiga. Jag hoppas dock vara hemma runt tre igen så jag hinner sova middag idag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Tycker med det är obehagligt 😔❤️

Svar: kramiz<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-12 @ 21:25:30
URL: http://Missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0