5 saker ni kanske inte vet om mig...

Tjo på er!
 
Eftersom jag och Wiirah ska iväg till Baltazar en stund idag. Tänkte jag att det får bli ett lite roligare inlägg här på bloggen då jag förmodligen lär vara rätt trött när jag kommer hem därifrån. Jag har återigen lyckats få ihop fem stycken saker få vet om mig. kramiz<3
 
♥ Jag är i perioder väldigt mörkrädd, så under denna period tänder jag gärna sänglampan flera gånger under natten. För att se så ingen annan än jag är i rummet.
 
♥ Innan jag börja med med Mini-pe blev jag till och från okontaktbar under mensens två första dagar pga de kraftiga smärtorna och blodbristen.
 
♥ Som barn lekte jag nästan alltid med Lego eller Dockskåp.
 
♥ Jag bet på naglarna tills jag var 16 år. Sen fick jag nog av att alltid ha ojämna naglar att jag la av den dåliga ovanan. Nu mer klipper jag naglarna varannan vecka.
 
♥ Humorn är det som håller min gnistan uppe när allt känns mörkt. Därför har vi mycket av humor i min familj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0